توئیت نویس ها به جای روابط عمومی ها در صنعت نفت
به گزارش روزنفت، تیم هایی متشکل از فعالان فضای مجازی شاغل در صنعت نفت توسط بعضی از مدیران جدید نفتی دولت سیزدهم تشکیل شده تا در قالب نوشتن توئیت و توزیع گستردهٔ آن از عملکرد آنها دفاع نمایند. این تیم ها که توسط دفاتر این مدیران هدایت می شوند همواره مواضعی مشترک اتخاذ نموده و […]
به گزارش روزنفت، تیم هایی متشکل از فعالان فضای مجازی شاغل در صنعت نفت توسط بعضی از مدیران جدید نفتی دولت سیزدهم تشکیل شده تا در قالب نوشتن توئیت و توزیع گستردهٔ آن از عملکرد آنها دفاع نمایند. این تیم ها که توسط دفاتر این مدیران هدایت می شوند همواره مواضعی مشترک اتخاذ نموده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر و ایجاد حساب های مجازی متعدد اقدام می کنند.
تضعیف روابط عمومی شرکت ها و پایگاه های خبری رسمی و جایگزینی با شیوه های غیرمتداول، یکی از بدعت های مدیران نفتی دولت سیزدهم می باشد.