اعطای ۱۲ گواهینامه بینالمللی به منطقه ویژه پارس
۱۲ گواهینامه بینالمللی در حوزههای مختلف سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت با هدف استقرار و توسعه استانداردهای حاکم بر صنعت نفت و دیگر استانداردهای بینالمللی در این زمینه ازسوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دریافت شد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی”نفت ما “، دبیرخانه استقرار سیستمهای نوین مدیریتی که با هدف ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و اثربخشی در سازمان ایجاد شد توانست با ارائه آموزشهای مختلف تخصصی در زمینه سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت و انجام ممیزی داخلی، تهیه فرمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه برای رفع عدم انطباقها به نتایج درخشانی در این زمینه دست یابد.
آشنایی با الزامهای سیستمها، مدیریت ریسک، مدیریت دانش، مدیریت تغییر، تکنیک ارزیابی و مدیریت ریسک بر مبنای تکنیک HAZID و آموزش ممیزی بخشی از دورههای آموزشی برگزارشده از سوی دبیرخانه استقرار سیستمهای نوین مدیریتی است که این آموزشها بهصورت دورهای و منظم تکرار میشود.
اطمینان از رعایت اجرای فرآیندها، روشهای اجرایی و دستورعملهای جاری سازمان از مهمترین وظایف دبیرخانه استقرارهای نوین مدیریتی سازمان منطقه ویژه پارس بهشمار میرود و دریافت ۱۲ گواهینامه بینالملی نتیجه شناسایی محورهای قابل بهبود، ایجاد مستندات جدید، ویرایش مستندات پیشین و الزام مدیریتهای سازمان به بهینهسازی فرآیندها منطبق بر آخرین استانداردهای بینالمللی است که پس از مراحل تطبیقی و برطرف کردن نبود انطباقها با انجام ممیزی خارجی انجام شد.
با تلاشهای کارکنان مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گواهینامههای سیستم مدیریت آموزشی، سیستم مدیریت انرژی و گواهینامه مسئولیتپذیری اجتماعی دریافت شد، همچنین پنج گواهینامه بینالمللی دیگر نیز شامل سنجش رضایت، بررسی شکایات مشتریان، سیستم مدیریت یکپارچه و نظام آراستگی مرتبط با سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت فرودگاه بینالمللی خلیج فارس میشود.
انجام کامل ممیزی به شکل آنلاین برای نخستین بار در منطقه از نکات حائز اهمیت در دریافت ۱۲ گواهینامه بینالمللی است.
آشنایی با الزامهای سیستمها، مدیریت ریسک، مدیریت دانش، مدیریت تغییر، تکنیک ارزیابی و مدیریت ریسک بر مبنای تکنیک HAZID و آموزش ممیزی بخشی از دورههای آموزشی برگزارشده از سوی دبیرخانه استقرار سیستمهای نوین مدیریتی است که این آموزشها بهصورت دورهای و منظم تکرار میشود.
اطمینان از رعایت اجرای فرآیندها، روشهای اجرایی و دستورعملهای جاری سازمان از مهمترین وظایف دبیرخانه استقرارهای نوین مدیریتی سازمان منطقه ویژه پارس بهشمار میرود و دریافت ۱۲ گواهینامه بینالملی نتیجه شناسایی محورهای قابل بهبود، ایجاد مستندات جدید، ویرایش مستندات پیشین و الزام مدیریتهای سازمان به بهینهسازی فرآیندها منطبق بر آخرین استانداردهای بینالمللی است که پس از مراحل تطبیقی و برطرف کردن نبود انطباقها با انجام ممیزی خارجی انجام شد.
با تلاشهای کارکنان مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گواهینامههای سیستم مدیریت آموزشی، سیستم مدیریت انرژی و گواهینامه مسئولیتپذیری اجتماعی دریافت شد، همچنین پنج گواهینامه بینالمللی دیگر نیز شامل سنجش رضایت، بررسی شکایات مشتریان، سیستم مدیریت یکپارچه و نظام آراستگی مرتبط با سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت فرودگاه بینالمللی خلیج فارس میشود.
انجام کامل ممیزی به شکل آنلاین برای نخستین بار در منطقه از نکات حائز اهمیت در دریافت ۱۲ گواهینامه بینالمللی است.